Ana səhifə Planet |
Topqapı sarayında xanımların taxdığı zinət əşyaları indi də Avropanı fəth edir.
Məşhur ləl-cəvahirat firması "Çopard" yeni Osmanlı kolleksiyası hazırlayır.
Firmanın başçısı Karolina Şeyfel "2014 Kann Film Festivalı" üçün hazırladığı Osmanlı kolleksiyasında heyran qaldığı motivlərə də yer verəcək.
Hollivud ulduzları və məşhur adamların markası olan "Çopard", Osmanlı motivlərini Kann Film Festivalında nümayiş etdirəcək.
O bunun üçün hətta Topqapı sarayını ziyarət etdi
Karolina Şeyfel ziyarət etdiyi Topqapı Sarayını çox bəyəndiyini və zövq aldığını söyləyib. Xüsusi ilə çiçək motivləri və firuzəyi rənginin onu ovsunladığını ifadə edən Şeyfel 1998-ci ildən bəri Kann Film Festivalına sponsorluq etdiklərini, hər il "Qırmızı xalı" kolleksiyası hazırladıqlarını, 2014-cü il kolleksiyasında Osmanlı motivlərindən də istifadə edəcəklərini bildirib. Eyni zamanda markanın dizayn qrupuna başçılıq edən Şeyfel Türkiyədə 30 il fəaliyyət göstərdiklərini, xüsusən saat və ləl-cəvahiratda yaxşı biznes qura bildiklərindən danışıb.
Türkiyədə 25 min dollarlıq saata müştərilər var
Şeyfel Türkiyədə "Çopard" markasının saatlarını 5 min dollardan, ləl-cəvahiratı isə 1500 min dollardan başlayaraq satışa çıxardığını söyləyib. "Biz burada 250 min dollarlıq saatları, 300 min dollarlıq ləl-cəvahiratı rahatlıqla satırıq".
Xatırladaq ki, Bill Klinton, Hillari Klinton, Putin, Helmut Kol, Angela Merkel, Monakonun şahzadəsi, Şarliz Teron, Uma Turman, Keyt Blanşet kimi məşhurlar bu markadan alış-veriş edirlər.
Yəqin ki, "Çopard" markasının Azərbaycandan olan müştəriləri də az deyil. Amma bu tip alış-verişləri gizlin etməyi sevən azərbaycanlılar haqqında məlumat almaq mümkün olmur.
Tarix
2013.11.06 / 00:46
|
Müəllif
Gülnarə Kərimova
|