UP

Broadcasting of a Russian channel was suspended

Home page World
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

The suspension of the broadcast of Russia's 'Channel One' is related to economic issues.

Axar.az reports that this was stated by Tigran Akopyan, the head of the Armenian Television and Radio Commission.

"The Armenian Broadcasting Network has a contract with 'Channel One.' According to it, the channel must cover monthly broadcasting expenses, which amounts to approximately $3 million. Local channels in the capital pay the same amount for broadcasting, there is no difference," he said.

Date
2024.05.29 / 17:36
Author
Axar.az
Comments
See also

Send an army to Armenia!

Is Armenia leaving the CIS?

Declaration supporting Moldova's EU membership was signed

The Swedish Foreign Ministry summoned the Russian ambassador

Turkish army destroyed 3 terrorists

Putin visited North Korea

Warning in the United States

The Russian army beheaded a Ukrainian soldier

Restoration of Ukraine's integrity is unattainable

When will Azerbaijani pilgrims return to their homeland?

Latest
Xocalı soyqırımı — 1992-ci il Bağla
Bize yazin Bağla
ArxivBağla