Axar.az
UP

Axar.Az Logo

Johnny Depp loses UK libel case on 'wife beater' claims

Home page Magazine news
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Depp had sued News Group Newspapers, publisher of The Sun, and the newspaper’s executive editor, Dan Wootton, over an April 2018 article that accused him of assaulting his wife Amber Heard.

Axar.az reports citing foreign media Britain's High Court has ruled against Johnny Depp in his libel action against the owner of The Sun tabloid over story that alleged he was a “wife beater.”

In a ruling on Monday, Justice Andrew Nicol said Depp has “not succeeded in his action for libel.”

Though Nicol said Depp had “proved the necessary elements of his cause of action in libel,” the defendants had shown that “what they published in the meaning which I have held the words to bear was substantially true.”

Depp sued News Group Newspapers, publisher of The Sun, and the newspaper’s executive editor, Dan Wootton, over an April 2018 article that accused him of assaulting his wife Amber Heard.

Date
2020.11.02 / 18:22
Author
Axar.az
Comments
See also

Lady Gaga and Jennifer Lopez sing at Biden's inauguration

Shakira becomes the latest star to sell the rights to her songs

Schwarzenegger likens Capitol riot to Nazi pogrom

Dr Dre: Rap legend in hospital after a brain aneurysm

Mr. Bean has slammed cancel culture

Miss Mexico died under mysterious circumstances

Selena Gomez slams Facebook

Michael Jackson: Neverland Ranch 'sold to billionaire for $22m'

Netflix has deleted all of Johnny Depp's films

Eminem sorry to Rihanna for backing Chris Brown

Latest
 
Xocalı soyqırımı — 1992-ci il Bağla
Bize yazin Bağla
ArxivBağla