Axar.az
UP

Axar.Az Logo

Thai government suspends TV station

Home page Politics
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Thailand's broadcast regulator has ordered a television channel to suspend its over-the-air broadcasting for a week for what it called biased reports affecting national security.

The reasoning for the order issued Monday by the National Broadcasting and Television Commission was challenged by Voice TV, which said in a statement that although it presents views contrary to the official line of the country's military government, its programming does not affect stability.

The television station is controlled by the family of former Prime Minister Thaksin Shinawatra, who was ousted by a 2006 army coup and is in exile to avoid a prison term for corruption. The station, whose news and commentary often challenge the government's point of view, said it will continue presenting its programming online during the suspension period.

Date
2017.03.27 / 17:12
Author
Axar.az
Comments
See also

Who misinformed Pashinyan about the Iskanders and why?

They drag Armenia into a situation where... - Korotchenko

Jeyhun Bayramov met with the Uzbek ambassador

The Turkish minister wants to visit Karabakh

Has Iran transferred weapons to Armenia? - Embassy

President attended the launch of this ship

Four more towns were created for Russians in Karabakh

Ukrainian media widely covered the president's press conference

Statement from the Foreign Ministry on the events in Sumgayit

Azerbaijani, Russian and Armenian officials to meet on Monday

Latest
 
Xocalı soyqırımı — 1992-ci il Bağla
Bize yazin Bağla
ArxivBağla